cross2
Facebook facebook2 077-997-8570 phone-wave
צרו איתנו קשר בקליק! לפרטים ו-7 ימי ניסיון חינם
אתם בידיים טובות, תמיד.

התחייבות ואחריות כלפי לקוחותינו

לקוחות נגישלי היקרים, שקיפות ואמינות הם 2 ערכי מפתח עליהם נגישלי קמה. חשוב לנו שתדעו בדיוק על מה אתם משלמים, למה אתם יכולים לצפות, ולמה לא. ולכן, כתבנו מסמך קצר בשפה בהירה ופשוטה, לו אנו קוראים "ההתחייבות שלנו". מטרת מסמך זה היא לבצע תיאום ציפיות מלא בינינו לבין לקוחותינו.

מה היא מערכת נגישלי? – נגישלי היא מערכת לומדת (Machine Learning), העושה שימוש בטכנולוגיית AI (בינה מלאכותית), על מנת להנגיש את האתר בו היא מותקנת לרמה AA, לפי הנחיות WCAG 2.0, לפי החוק הישראלי ובהתאם לצרכים של אנשים בעלי מוגבלויות. נגישלי "סורקת" את הסביבה בה היא פועלת, ומבינה איך האתר בנוי, מה היא היררכיית הקישורים והכותרות, מהם הדברים העיקריים ומה פחות, ומנגישה את האתר בהתאם. נגישלי היא תוצאה של מעל ל- 13 חודשי מחקר ופיתוח בשיתוף פעולה מלא עם בעלי מוגבלויות שונות מבית הדיור המוגן "פאלאס" ברעננה.

המערכת עושה שימוש בטכנולוגיות אינטיליגנציה מלאכותית מתקדמות כגון זיהוי תמונה (Image Recognition AI) והבנה מתוך הקשר (פיתוח בלעדי שלנו). בנוסף, בבסיס מערכת נגישלי מוטמעות טכנולוגיות ושיתופי פעולה יחודיים עם גוגל, קלריפיי, ויקיפדיה ויקימילון, ועוד. כמו כן, במערכת מוטמעות טכנולוגיות קיימות שונות שעברו אדפטציה על ידנו על מנת להתאים ולבצע את הפעולות הדרושות להנגשה אוטומטית באופן אופטימלי.

מי משתמש בנגישלי? - מערכת נגישלי עלתה לאוויר באופן רשמי במרץ 2018 וכבר מוטמעת במאות רבות של אתרים. בין היתר, באתרים של חברות מהגדולות והמובילות בישראל. זאת לאחר שהמערכת נבדקה, עברה וצלחה את המחלקות המשפטיות שלהן בהצטיינות יתרה, והשאירה שירותים אחרים של מתחרים הרחק הרחק מאחור. גם שירותים של מתחרים אשר עלו פי 5, פי 10 ולעיתים הרבה יותר, ממערכת נגישלי.

מהי ההתחייבות שלכם כלפי הלקוחות? – ההתחייבות שלנו היא מאוד פשוטה: אנחנו מתחייבים שנגישלי תנגיש את אתרכם לרמת AA ובהתאם לחוק בישראל, למעט המגבלות הידועות של המערכת וכל עוד אנו מקבלים התראה על תקלות אפשריות בזמן סביר לטיפול בהן. שירות זה אינו כרוך בתשלום נוסף, אלא הוא חלק מהשירות הבסיסי שאנו מספקים ללקוחותינו. המערכת מתחילה לעבוד על סריקת והבנת האתר מיד עם רישומו, ולוקח לה כ-12-48 שעות לסיים את העבודה. לאחר מכן, ישלח מייל לבעל האתר, עם אסמכתא משפטית חתומה על ביצוע פעולות הנגישות באתר לפי החוק. אסמכתא זו חתומה ע"י מומחה הנגישות שלנו, ומהווה גושפנקה לרמת הנגישות של האתר בהתאם לתקן. כמו כן, אסמכתא זו גם מהווה תעודת אחריות להתחייבות שלנו כלפי לקוחותינו. 

שימו לב, המודל העסקי שלנו לא מאפשר לנו לעבור אתר אתר ולבדוק אותו, אך אנחנו כן מבצעים בדיקות יזומות לכ-10 אתרים חדשים כל שבוע. בנתיים, הרוב המוחץ של האתרים שאנו בודקים מונגשים באופן אוטומטי לחלוטין ללא בעיות כלל, כאשר את מעט הבעיות שאנו כן מוצאים, אנו מתקנים באופן במיידי. במידה והתגלתה תקלה באתרכם ו/או קיבלתם תלונה או התראה על כך, על אחריותכם לדווח לנו על כך בתוך 3 ימי עסקים, בכדי שנוכל לטפל בנושא בתוך 60 הימים שמותיר החוק לתיקון תקלה עליה התלונן משתמש בעל מוגבלות. שימו לב שאם לא תדווחו לנו בזמן (3 ימי עסקים), אנו נעשה כל שביכולתינו לעזור, אך לא נוכל לשמור על ההתחייבות.

לסיכום – מערכת נגישלי מנגישה אתרים לפי החוק באופן אוטומטי. אם היא לא, זה כי כנראה יש תקלה. במידה וקיבלתם תלונה או התראה, או זיהיתם תקלה במערכת, אנחנו מתחייבים לטפל בה במהירות האפשרית ולדאוג שאתם תמיד עומדים בחוק. זאת כמובן במידה ודיווחתם לנו על כך בזמן (כ-3 ימי עסקים), ובתוך 60 הימים לתיקון לפי החוק. מסמך זה כפוף לתנאי השימוש ואנו ממליצים ללקוחותינו לעבור גם עליהם. וכמובן, אנחנו זמינים לכל שאלה, טענה או בקשה.